۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱

بیمارستان سیریک در حد یک اورژانس بین راهی است

بیمارستان سیریک در حد یک اورژانس بین راهی است

سیریک - خبرگزاری مهر: مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک گفت: بیمارستان سیریک در حد یک اورژانس بین راهی است و در شان و جایگاه این شهرستان نیست.

حسن موحدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت نامناسب بیمارستان شهرستان سیریک گفت: بیمارستان سیریک در حد یک اورژانس بین راهی است که در شان و جایگاه این شهرستان نیست.

وی  در ادامه به نواقص و مشکلات بیمارستان سیریک اشاره کرد و ابراز داشت: این بیمارستان از ظاهری مناسب برخوردار نیست، از طرفی دیگر با وجود اینکه 5 سال از افتتاح این بیمارستان می گذرد هنوز جاده دسترسی ندارد و اینکه محل این بیمارستان از نقاط حادثه خیز منطقه به حساب می آید.

وی به چند مورد از مشکلات این بیمارستان اشاره ای کرد و  گفت: باگذشت چند سال از افتتاح این بیمارستان هنوز به یک خط تلفن ثابت مجهز نشده است، به همین منظور نتوانسته اشتراک اینترنت بگیریم، در صورتی که اطلاعات و مشخصات افراد تصادفی ترافیکی باید ثبت در سامانه گردد.

وی با بیان این مطلب که با باز نگری طرح گسترش جمعیت نیاز به بهورز جدید داریم اظهار کرد: طرح بیمه روستایی داریم که اکنون دارد اجرا می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک قدمت ساختمانهای خانه بهداشت در سیریک نیز 35 تا 40 سال اعلام کرد و گفت: تمام خانه های بهداشت در سیریک با وجود قدمت بالای که دارند از آنها استفاده می گردد ، که برای ساخت ساختمان جدید خانه بهداشت هیچگونه اعتباری در دست نداریم.

وی تعداد پزشک متخصص که در سیریک دارند فعالیت می کنند 3 پزشک عمومی اعلام کرد و گفت: این پزشکان به صورت طرحی در این شهرستان دارند فعالیت می کنند، که دوره طرح آنها به پایان رسیده و هیچکدام از آنها رغبتی به ماندن ندارند، که دلیل آن هم نبودن امکانات رفاهی در این شهرستان است.

دکتر موحدی نیا با بیان این مطلب که شوراهای اسلامی روستا و دهیاران به کمک بهداشت و سلامت روستاییان بیایند افزود: بهورزان در روستاها نیاز به مسکن دارند که با تعامل و همکاری انها این نیاز رفع می شود.

 

 

 

کد خبر 2331917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha